مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-08بين الملل

اذعان آمریکا به هراس از انتقال تکنولوژی ایران و روسیه 


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم ادعاهای ضد ایرانی درباره جنگ اوکراین، به هراس واشنگتن از انتقال تکنولوژی میان ایران و روسیه اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر چهارشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در واشنگتن اذعان کرد: ما از انتقال تکنولوژی میان روسیه و ایران به شدت نگران هستیم و از ابزارهای مختلف در اختیار خود، برای اختلال در آن استفاده می کنیم .

وی با تکرار ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ایران در جنگ اوکراین مدعی شد پهپاد هایی که ایران در اختیار روسیه قرار داده است بسیار کشنده و مخرب برای زیرساخت های اوکراین هستند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: ارائه پهپادهای کشنده از سوی ایران به روسیه که از آنها برای حمله به غیرنظامیان اوکراینی استفاده می شود، باعث نگرانی است.

ند پرایس همچنین درباره ادعای دیگری نیز مدعی شد که ما همچنین نگرانی خود از احتمال ارسال موشکهای ایرانی به روسیه و گسترش همکاری میان این دو کشور در زمینه های دیگر اعلام کرده ایم.

وی در عین حال افزود، همانطور که مقامات آمریکا اعلام کرده اند، اطلاعاتی در خصوص ارائه احتمالی موشک های بالستیک ایران به روسیه در اختیار نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان آمریکا به هراس از انتقال تکنولوژی ایران و روسیه 

اذعان آمریکا به هراس از انتقال تکنولوژی ایران و روسیه